STRONA GŁÓWNA Kontakt ze szkołą News przegląd Filmoteka Szkolna

Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
WYCIECZKA KLASY II F
WYJAZDY

W dniach 20-22 kwietnia byliśmy na wycieczce w Wiśle. Prawie cały czas towarzyszyła nam piękna pogoda, z czego też korzystaliśmy. W pierwszym dniu zatrzymaliśmy się w Ustroniu, by zwiedzić Leśny Park Niespodzianek. Najbardziej zainteresował nas pokaz lotów ptaków drapieżnych. Następnym punktem wycieczki była Równica. Po zdobyciu jej szczytu liczył się już tylko tor saneczkowy. Pełni wrażeń dojechaliśmy do ogniska wczasowego Wisła Jawornik, gdzie nocowaliśmy też następnej nocy. Miła atmosfera, ale i czujne oczy prof. Marzeny Kołton oraz prof. Aleksandry Stoleckiej pozwoliły nam ciekawie spędzić każdy wieczór. W drugim dniu mieliśmy okazję przebywać z panią przewodnik, którą z pewnością zapamiętamy dzięki jej... "syćko fajnie". Poruszając się wzdłuż szlaków, podziwialiśmy piękno nadwiślańskiej przyrody. Nadszedł czas na ostatni dzień. Zaraz po śniadaniu poszliśmy pieszo do centrum Wisły przechodząc obok Hotelu Gołębiewskiego. Na głównym deptaku wszyscy robiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcia. W Wiśle odwiedziliśmy także małego niedźwiadka, który podobno spełnia wyszeptane mu do ucha życzenia. Ciekawe, czy ktoś zażyczył sobie dobrze napisanej matury w następnym roku. Wróciliśmy do ośrodka by zjeść obiad i spakować się. W drodze powrotnej wstąpiliśmy jeszcze na chwilę do centrum Ustronia. Na pewno na długo zapamiętamy tą wspaniałą wycieczkę, a zwłaszcza nocne Polaków rozmowy. ;)