STRONA GŁÓWNA Kontakt ze szkołą News przegląd Filmoteka Szkolna

Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
WYCIECZKA KL. IE I ID
WYJAZDY
02.06.2015 roku klasa IE wraz z klasą ID udała się na dwudniową wycieczkę do
Wisły. Z samego rana, pełni entuzjazmu wyruszyliśmy w drogę wraz z naszymi profesorkami: panią Aleksandrą Stolecką, Małgorzatą Dziwińską oraz Agnieszką Łączkowską.

Naszą wyprawę rozpoczęliśmy od wejścia na Równicę, która wznosi się na wysokość 885 m.n.p.m. Niestrudzeni, zawędrowaliśmy do schroniska, gdzie odpoczęliśmy i przeczekaliśmy burze. Następnie pojechaliśmy do pensjonatu na obiad. Po południu udaliśmy się do centrum Wisły na spacer. Wieczorem wszyscy świetnie bawiliśmy się na dyskotece.

Drugiego dnia mieliśmy okazję zobaczyć skocznię narciarską w Wiśle Malince im. Adama Małysza. Wjechaliśmy na jej szczyt wyciągiem, a następnie udaliśmy się na taras widokowy, z którego doskonale widać piękną panoramę miasta. Później pojechaliśmy do Żywca, gdzie zwiedzaliśmy Muzeum Arcyksiążęcego Browaru. Na miejscu pani przewodnik w ciekawy sposób opowiadała nam o historii browarnictwa w Żywcu. Po obiedzie wyruszyliśmy w drogę powrotną do Zawiercia, która minęła nam bardzo przyjemnie. Wycieczka była dobrą okazją do zintegrowania się klas i będziemy ją miło wspominać.