STRONA GŁÓWNA Kontakt ze szkołą News przegląd Filmoteka Szkolna

Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
WYCIECZKA DO WROCŁAWIA - I C
WYJAZDY

W dniu 15.04.2015 roku klasa Ic wyruszyła w niezapomnianą podróż do Wrocławia wraz z najlepszymi paniami profesor Marzeną Kołton i Elżbietą Bigajczyk.

Zwiedzenie rozpoczęliśmy od długiego spaceru po Wrocławiu z panem przewodnikiem, który ciekawie opowiadał o mieście i jego historii. Gdy zmęczenie dało nam się we znaki poszliśmy na przepyszny i lubiany przez wszystkich obiad – -pizzę. Po naładowaniu "akumulatorów" spacerkiem od Starego Miasta przeszliśmy w kierunku Panoramy Racławickiej. Wszyscy byli pod wrażeniem wielkości i znaczenia tego dzieła. Kolejnym naszym celem był hostel, w którym mieliśmy nocować. Wieczorem poszliśmy na spacer, aby napawać się urokiem Wrocławia nocą.

Kolejnego dnia zwiedzanie zaczęliśmy od Stadionu Śląska Wrocław, w którym widzieliśmy np. szatnię piłkarzy czy też ''więzienie'', w którym przetrzymywani są niesubordynowani kibice. Następnym punktem naszego harmonogramu było Zoo. Największe wrażenie wywarło na nas nowo otwarte Afrykarium, w którym zobaczyliśmy rekiny, pingwiny oraz inne afrykańskie zwierzęta.

Pełni wrażeń wyruszyliśmy w podróż do Kudowej Zdrój. Tam po zakwaterowaniu i pysznym obiedzie poszliśmy na spacer do Parku Zdrojowego. Nasz ostatni dzień rozpoczęliśmy lekcją o Górach Stołowych, następnie poszliśmy do Kaplicy Czaszek. Pan przewodnik zaprowadził nas na taras widokowy na Szczeliniec Wielki i Mały. Powrotna podróż do Zawiercia minęła spokojnie, a wspomnienia pozostaną na długo.