STRONA GŁÓWNA Kontakt ze szkołą News przegląd Filmoteka Szkolna

Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
WYCIECZKA DO WROCŁAWIA
WYJAZDY

6.10.2014 roku przed klasami II e i III b stanęło ogromne wyzwanie- musieliśmy wstać bardzo wcześnie i stawić się punktualnie na miejscu zbiórki, lecz naszą motywacją była wycieczka do Wrocławia. Naszymi opiekunami były wychowawczynie klas – mgr Renata Wizor i mgr Iwona Borecka oraz dr Lech Młodziński.
Podróż minęła nam bardzo szybko...

Poznawanie Wrocławia zaczęliśmy od spaceru po Starym Mieście. Przewodnik opowiadał nam historię zabytkowych budynków, wplatając zabawne anegdoty. Chętni mieli możliwość dotknięcia mających magiczną moc krasnali. Wyczerpani i głodni udaliśmy się do ZOO. Po małym posiłku odzyskaliśmy energię na spacerowanie wśród dzikich zwierząt. Największe wrażenie wywarło na nas fokarium, które mogliśmy podziwiać znad tafli wody oraz bawiące się kamieniami foki. Naszą uwagę skupiły również inne dzikie zwierzęta takie jak tygrysy, lwy czy niedźwiedzie. Pełni wrażeń udaliśmy się do naszego hostelu, po smacznym posiłku wyruszyliśmy na relaksujący spacer wśród pięknie oświetlonych wrocławskich kamienic. Po powrocie, szybko odświeżyliśmy się i po dniu pełnym ekscytujących wrażeń padliśmy do łóżek. Rano wszyscy odliczyli się na i śniadaniu udaliśmy się do muzeum we Wrocławiu, w którym znajduje się płótno „Bitwa pod Racławicami”, którego autorami byli Wojciech Kossak oraz Jan Styk. Był to najbardziej fascynujący punkt wycieczki. Następnie w Ogrodzie Botanicznym podziwialiśmy niesamowite gatunki roślin i poznawaliśmy dzieje naszej planety. W tak pięknym miejscu mieliśmy chwilę dla siebie, aby napić się herbaty. Ostatnim już niestety punktem wycieczki było Muzeum Przyrodnicze. Zapoznaliśmy się z szkieletami wielu interesujących zwierząt oraz mogliśmy podziwiać piękne motyle czy rośliny rafy koralowej. Zmęczeni, ale w pełni zadowoleni z wycieczki udaliśmy się do autokaru i wyruszyliśmy w drogę powrotną. Dwa dni minęły bardzo szybko. Dla klasy III b była to pierwsza i ostatnia wycieczka, którą będzie wspominać z uśmiechem na twarzy :)